Munkák és appok
Portfóliónk széles, munkásságunkból válogatva felsorolunk néhányat.
Görgess le és nézz szét az alábbiakban munkáink, projektjeink és appjaink között, vagy grafikai portfólióért kattints ide >>
Az Infographic-tour fejlesztésében elindult kézműves termékekkel kedveskedő, Shopify platformon létrehozott Kiskedves webshop. A Kiskedves létrehozása, flow beállítása, teljeskörű online marketingje mellett a Google Merchant Center, és egyéb platformok integrálása is feladatunk volt. Örömmel ajánljuk a Kiskedves termékeket mindenkinek.
A brit és amerikai piacra értékesítő, prémium bőr kiegészítőket alkotó partnerünk marketingjében Shopify kezelés, Klavyio eDM, social media koordináció, marketing folyamat management, analitikák elemzése és egyéb marketing tevékenységek megvalósítását vettük a kezünkbe.
Merülj el Európa csodáiban az Infographic-Tour Kft. által készített képkirakó puzzle játékkal!
Fedezd fel Európa országait, gyűjts csillagokat, díszítsd fel saját térképedet, szerezz szuveníreket és teljesítsd bakancslistád az IGT saját játékával!
A prémium bútorokat készítő Akril Bútor Kft. közösségi média kommunikációját, Meta hirdetéseit, online grafikai munkáit vettük át annak érdekében, hogy a leghatékonyabban kommunikálhassanak Facebook, Instagram, Linkedin platformokon.
Az Adu Kft. gasztronómiai berendezések szervizelésével és forgalmazásával foglalkozik immár 30 éve. Tapasztalatuk és szakértelmük népszerűsítését és B2B marketing tevékenységüket támogatjuk SEO cikkek írásával, Meta ADS és Google Ads kezeléssel, grafikák készítésével, közösségi média kommunikációval.
A Business Coaching & Generációváltás pofilú Colourcoaching teljeskörű online kommunikációját támogatva közösségi média fiókjait és weboldalának blog kezelését vettük át, ahol kreatív tartalommal kísérve közvetítjük írásait, hírleveleket gyártunk, és folyamatos hirdetésekkel keltünk számára nagyobb visszhangot az online térben.
A SWOT elemzés módszertanán alapuló SWOTHER alkalmazás marketingje során LinkedIn és Facebook kampányt futtattunk annak érdekében, hogy minél többekhez eljusson az alkalmazás grafikáink, szövegeink, és social media kampányainkon keresztül.
Az XLC nyelvstúdió Instagram, Facebook, LinkedIn és egyéb közösségi média fiókjainak teljes content management folyamatát átvettük, és saját posztjainkkal, SEO cikkjeinkkel támogatjuk marketingjét, melyekhez természetesen grafikai szerkesztés is társul. A munka során felállítjuk marketingstratégiáját, potenciális célközönség szegmenseit, és megtervezzük a kampányokat is.
A táplálkozástervezést és edzéstervezést megkönnyítő QAYA applikáció kommunikációs hátterét az alapoktól építettük fel. Számtalan grafikai elemet (szoftver wireframek, grafikai anyagok, weboldal design, közösségi média posztok, direkt hírlevelek stb.) alkottunk annak érdekében, hogy minél szélesebb körhöz eljusson az alkalmazás.
Az Infographic-tour saját fejlesztésű DigiDishes rendszere egy QR-kódos rendszer: egy kis QR-kód beolvasás, és máris a vendégek telefonján az étlap és itallap, a nyomtatási költségek és a környezeti lábnyom csökkenése mellett. A teljesen fenntartható, költséghatékony QR-étlap bármely vendéglátóegység részére felhasználható, és hatékony segítség.
Európa országainak grafikai elemeit készítettük el feketében és színes (nemzeti színek) változatban, amik készen felhasználhatók grafikai munkákra és programozási munkák során!
A csomag 39 országot tartalmaz, azaz 78 grafikát.
Az AliBútor marketingjét egy nyár eleji kedvezményprogram kidolgozásával kezdtük el. Ezzel párhuzamosan folyamatos Meta konverziós hirdetésekkel, napi szintű Facebook és Instagram posztokkal, Google eszközök optimalizálásával, kreatív kampányokkal folytattuk a tevékenységet. Mindehhez grafikák, screenek, animációk gyártását is vállaltuk, illetve a content írást, hogy a lehető leghatékonyabb módon juthassanak el vásárlóikhoz.
Kellemes, nyugodt környezet, csodás panoráma és egy felejthetetlen nyár. Ezekért felel a Kisleshegy vendégház. Mi viszont teljeskörű online marketingjükért feleltünk, beleértve a Google MyBusiness, Google Ads, Google Adwords, Facebook, Instagram felületeket, valamint az OTA platformokat is.
Izgatottan vágtunk bele az Agrostat, egy független termőföld árstatisztikai szolgáltatás teljes körű marketingelésébe. A kampányok során feladatunk között tartottuk számon a weboldal tartalmának megalkotását, design elemek készítését, közösségi média tartalomgyártást, Facebook oldal kezelését, Google keresési kampányok lebonyolítását és még sok egyéb tevékenységet. Megnézem a honlapot >>
A konszenzusos döntést elősegítő Voter marketingje során egyrészt a közösségi média oldalak kezelését vállaltuk, beleértve az ahhoz tartozó képgrafikák megalkotását, szövegírást, meme-gyártást is. Emellett másrészről Google Ads kampánnyal, influencer lehetőségek feltérképezésével, és persze az eredmények elemzésével támogatjuk az értékesítést.
A vadászati világkiállításra készült promóciós kiadvány mellett a 2023-mas, 2022-es és 2021-es horgásznaptár is grafikus munkáink közé tartozik, akárcsak a kártyanaptár, és a hivatalos interaktív térkép is. (Tekintsd meg portfóliónkat grafikai munkákért bővebben itt >>)
Első saját projektünk keretein belül igyekeztünk egy szórakoztató képkirakó mobilos játékot megalkotni. Kapcsolt szolgáltatásunkként magán utazásszervezési kedvezményt nyújtunk minden sikeres felhasználónak. Megnézem >>
A weboldalak készítésének története régre nyúlik vissza az Infographic-tour történetében. A kis-és középvállalkozások általi megbízásoktól indulva a H2020 Európai Unió általi disszeminációs csomag részeként elkészített weblapokig számos platform került már általunk kialakításra. Ezek közül egyik hálás feladatunkként emlékszünk vissza a Datacubation oldalra, melyen élvezettel dolgoztunk.
A Gordius Design teljeskörű arculat kialakításán ügyködve a betűtípus kiegészítéstől a névjegykártyán és színkódokon át a szlogenírás és Instagram képszűrők mellett egészen a logó vektortervezéséig és a webes grafikák megalkotásáig dolgoztunk, hogy a megbízónk legjobb megjelenéssel büszkélkedhessen.
A többnapos, győri városi "31" rendezvény szervezőinek készített tanulmányban saját, az eseményen történt adatfelvételünk eredményeiről beszámolva tudományos statisztikákat, összefüggésvizsgálatokat, klaszteranalízist végeztünk, annak érdekében, hogy a célközönség jobban megismerhető, a programkínálat pedig bővíthető legyen. A fogyasztói és kínálati elemzés mellett weblapelemzést, elégedettségmérést, kommunikációs platformok hatékonyság vizsgálatát végeztük el. Hasonló munkát végeztünk a Szent László napok kapcsán és más események kapcsán is.
"Kimozdulunk" tevékenységi körünkön belül számos osztálykirándulást megvalósítottunk már, akárcsak szervezett buszos utazásokat. A programszervezés sem idegen számunkra, ám kimondottan izgalmas volt összes tevékenységünket ötvözni egy iskola megbízására, melyben programsorozatot terveztünk meg és bonyolítottunk le, oktatói szakvideót forgattunk, logót terveztünk, szakelőadók által tartott szemináriumokat és egyéb foglalkozásokat szerveztünk.
A konkrétan felsorolt tevékenységeken túlmenően egyéni vállalkozók, kis-és középvállalkozások, és egyéb szervezetek számára készítettünk marketing terveket, marketing tevékenységet, weboldalakat, tanulmányokat, felméréseket, arculati elemeket, grafikákat (plakátokat, szórólapokat, posztereket, közösségi média elemeket), programszervezési tevékenységeket, és természetesen utazásokat csoportok, osztályok, vagy magánszemélyek számára.
További munkáinkért keress minket az info@infographictour.hu e-mail címen!